Науково-методична тема на 2023-2024 навчальний рік:

«ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ТА ВИХОВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ЧЕРЕЗ СТВОРЕННЯ ЄДИНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ГІМНАЗІЇ»


Положення про методичну роботу

В гімназії діє система науково – методичної роботи, яка містить у собі традиційні та інноваційні види. До них належать індивідуальні, групові та масові форми роботи. До індивідуальних форм належать: індивідуальна розробка особистої проблемної теми кожного вчителя, наставництво, консультування, самоосвіта, атестація. Найважливішою формою індивідуальної методичної роботи є опрацювання власної науково – методичної теми, підпорядкованої загальній проблемі школи. Іншою формою індивідуальної роботи є самоосвіта вчителів. Якщо результативність індивідуальних форм роботи значною мірою залежить від самих педагогів, від їхнього бажання і вміння самостійно навчатися, від внутрішньої мотивації досягнення високого рівня професійної майстерності, то ефективність групових форм роботи – ще й від правильного формування груп, визначення мети їхньої діяльності та від забезпечення належних умов діяльності об'єднання. До групових форм роботи належать методичні об'єднання, творчі групи, школа молодого вчителя. На сьогоднішній день у гімназії працює 4 методичних об'єднань. Головною функцією методичних об'єднань вчителів є: ознайомлення педагогів із сучасним станом і перспективами розвитку освіти в цілому, перспективним педагогічним досвідом, поглиблення та поновлення знань педпрацівників зі спеціальності та суміжних дисциплін, постійне підвищення їхнього загальнокультурного рівня. Свої завдання методоб‘єднання вбачають у координації роботи з відповідними районними методоб‘єднаннями, в участі у психолого – педагогічних семінарах, підготовки вчителів до атестації, роботі над вирішенням професійних проблемних питань, націлених на підвищення рівня методичної майстерності педагогів певного фаху, удосконалення форм і методів занять з учнями з тієї чи іншої навчальної дисципліни. Крім того, члени об'єднань ознайомлюються з методикою вивчення складних тем навчальних програм, розглядають матеріали моніторингу навчально – виховного процесу, рівень і якість загальноосвітньої підготовки школярів. Усі методоб‘єднання школи працюють у контексті проблемної теми школи, тому їхня діяльність підпорядкована спільним завданням, які стоять перед школою. До масових форм роботи відносяться педради та наради.


Звіт про участь учнів Козаровицької гімназії в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2022-2023 н.р.

Олімпіади проводилися згідно графіку Відділу освіти з 01.11.2022 по 23.12.2023.

Загалом участь взяли 7 учасників в таких дисциплінах: українська мова, математика, історія, географія, правознавство та конкурс імені Петра Яцика.

Маємо такі результати:

Українська мова

Петльович Андрій, 7 клас – ІІІ місце

Галаш Дмитро, 8 клас – ІІ місце

Історія

Островський Богдан, 9 клас – ІІІ місце

Правознавство

Островський Богдан, 9 клас – ІІІ місце

Математика

Петльович Андрій, 7 клас – ІІ місце


Звіт про участь учнів Козаровицької гімназії в математичному конкурсі «Кенгуру»

Метою конкурсу є залучення учнів у цікавий і пізнавальний світ математики. Учасником конкурсу може бути кожен учень від 2-го по 11-й клас з усіх куточків України. Особливість конкурсу полягає у тому, що ані переможців, ані переможених немає. Кожна дитина знає, що це насамперед особиста перемога. Серед «кенгурят» понад 20 призерів Міжнародних предметних олімпіад і тисячі дітей, які вперше зацікавились математикою саме під час конкурсу. Міжнародний етап математичного конкурсу «Кенгуру-2022», запланований на березень, був перенесений і відбувся в режимі онлайн з 9 до 11 грудня 2022 року. І цього, надскладного, року, в умовах війни, ми змогли провести конкурс «Кенгуру» та донести до наших учнів часточку математичної краси і культури.

Семеро учнів гімназії взяли участь в конкурсі.

Птащук Софія (3 клас)

Овсієнко Ростислав (3 клас)

Карпенко Захар (5 клас)

Ольховик Ліза (5 клас)

Тимошенко Данило (5 клас)

Данильченко Анастасия (5 клас)

Сапон Діана (8 клас)


Кiлькiсть переглядiв: 390

Коментарi